Roto Tehnologia ferestrelor și ușilor (FTT)

Istoria noastră începe, la fel ca a multor altor companii de succes, cu numele unei personalități, în cazul nostru: Wilhelm Frank.
Cu ideile sale – cum ar fi prima feronerie oscilo-batantă produsă industrial în anul 1935 sau scara armonică pentru acces pod, a devenit un pionier al acestui domeniu. Fondatorul companiei noastre a fost un inovator șvab prin „excelență”.

Astăzi, Roto Tehnologia ferestrelor și ușilor este unul dintre cei mai mari producători de feronerie pentru ferestre și uși la nivel mondial. Numele Roto este cunoscut în întreaga lume pentru sistemele de feronerie inovatoare, individuale și sigure care cresc calitatea ferestrelor și ușilor pentru oameni.

Producătorii de ferestre, proiectanții și proprietarii de clădiri au încredere în marca Roto și în implementarea consecventă a standardelor de calitate germane.

Roto este aproape de clienți

Fiind o companie tradițională consacrată, cu un portofoliu mare de produse și servicii, Roto aliniază constant toate activitățile de afaceri cu nevoile reale ale clienților săi. Dorințele și așteptările dumneavoastră sunt cele care ne inspiră din nou și din nou.

Apropierea de client este baza unei relații stabile și de încredere. Pe lângă aceasta, apropierea de client este rezultatul și, în același timp, temelia creării de produse și servicii performante orientate către nevoile clientului – și astfel premisa succesului clienților și partenerilor noștri.

german made – ce semnifică?

Compania Roto cu sediul în Leinfelden-Echterdingen, lângă Stuttgart, este o companie multinațională germană.
Roto a crescut într-un mod constant – organic, stabil.

Valorile noastre comune reprezintă o identitate ce a permis ca Roto, ca grup german, să devină lider în materie de servicii. Valorile companiei noastre se bazează pe trei piloni:

  • Continuitate, rezultate și fiabilitate
  • Experiență, ambiție de a reuși și viziune
  • Cunoștințe, capacitate și abilități de inginerie germană

Fiind un inițiator în ceea ce privește tehnologia, Roto dezvoltă soluții inteligente pentru produse, ce impresionează prin precizia tehnică și durata lungă de funcționare.

Atât producția și managementul mediului, cât și logistica, indiferent de țara de fabricație, au la bază valori germane cum ar fi fiabilitate, rigurozitate și viziune.

Precizia germană din design și dezvoltare, împreună cu calitatea și managementul proceselor, asigură furnizarea de performanță și servicii de înaltă calitate la nivel mondial.

Consecvența cu care se implementează valorile germane în specificațiile și standardele de calitate, ne asigură încrederea partenerilor și clienților noștri. Acesta este „german made”.

Jucător Global

Toate unitățile de producție Roto FTT sunt administrate ca o singură rețea. Acest lucru permite un grad înalt de integrare verticală – de la materiile prime până la asamblarea produselor finite.

  • 15 unități de producție asigură fabricarea eficientă și în timp util a produselor Roto în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate;
  • 31 de companii de distribuție susținute de alți parteneri de vânzări, asigură o apropriere exemplară a clienților din întreaga lume, cu un nivel ridicat de cunoștințe de specialitate, înțelegere interculturală și angajament personal;
  • 26 de centre logistice de distribuție se ocupă de livrarea sigură către clienți pe termen lung, chiar și în sezonul de vârf.

Roto în România

Produsele Roto sunt prezente pe piața românească de aproape două decenii, prima feronerie fabricată de Roto fiind instalată în anii 90.

În iulie 2001 s-a înființat la București reprezentanța Roto, cu un număr de patru angajați, aceasta stabilindu-și ulterior sediul secundar la Oradea odata cu inaugurarea la București în iulie 2004 a noului spațiu de depozitare, adaptat nivelului tot mai crescut al livrarilor.

Filiala autohtonă a continuat evoluția pe un trend ascendent, fapt care a dus, în mod firesc, la necesitatea modernizării considerabile a capacității logistice. Astfel, în 2007 a fost contractat un centru ultramodern de depozitare, având o suprafață de 1.800 mp și o capacitate de stocare mult mai mare decât precedentul.